SP Transparant is terug!

schuldmediaBeste vrienden! Jullie zullen je wel afgevraagd hebben waar SP Transparant was gebleven. Ik ook. De host, Blogsome, is er gewoon mee gestopt. En zonder waarschuwing vooraf, dus ik heb niets kunnen opslaan van het inmiddels 7 jaar oude weblog. Ik ga kijken of ik de belangrijkste posts kan kopiëren via cache en Wayback Machine.Het design van het weblog is niet meer hetzelfde omdat ik bij wordpress.com te weinig opties krijg – misschien tot genoegen van enkelen.

Anyway, prettige linkse feestdagen met rode ballen gewenst door jullie aller Sonja. No pasaran!

  1. Antipode

    We gaan nog veel lachen dit jaar, vermoed ik zo maar……..

  2. Het is een verkiezingsjaar, dus dat wordt zeker weer smullen, met gedraai en gekonkel in de polder.

  3. AdR

    Kijk eens aan, het is dus niet op last van de partij zelf die klaagde over het gebruik van partijvormgeving (had gekund tenslotte).

    Misschien komen er handige types die – net als bij geocities dat als reocities nog voortleeft – het een en ander uit het scheepswrak kunnen vissen.
    Hier wordt al sluiting twee jaar eerder aangekondigd:
    http://en.forums.wordpress.com/topic/blogsome-closing-down-permanently

  4. Ha, die had ik inmiddels ook gevonden AdR. Te laat 😦

Reageer!

