Anja Meulenbelt “gewoon aan de drank zoals iedereen”

“Een hele week op water en sinas zonder prik lijkt me niks, al ben ik verder graag solidair met mijn vrienden hier.”

anja-meulenbeltNu iedereen met spanning zit te wachten wat de ledenteller zal gaan onthullen even tijd voor een amusant intermezzo. U kent de SP bitch van de kwaadaardige roddel wel, Anja Meulenbelt, en die schrijft in deze post dat ze toch liever naar een fles gin grijpt, dan dat ze solidair is met haar Palestijnse vrienden. Dat vond ik opmerkelijk, dus ben ik even gaan zoeken hoe belangrijk drank wel niet is voor Lieve Anja. Ik hoefde eigenlijk niet eens te zoeken. Mevrouw heeft een probleempje…

1. “Ik ga geloof ik vandaag maar eens ernstig aan de drank.”

2. “Gelukkig is er daarna in de bar ordinaire drank.”

3. “Dacht ik nu kunnen we aan de drank, signeren, netwerken, kwam mijn collega Joes Meens nog met een kleine overval.”

4. “Als stadse heb ik nog wel stiekem wat vooroordelen over die echte natuurliefhebbers, een beetje geitewollensok en zo ethisch gezond met veel zelfgemaakte pompoensoep en weinig humor enzo en vlierbessensap in plaats van gewoon aan de drank zoals iedereen (dat zit er in mijn brein, sorry)”

5. “Zoals jullie zien kunnen lijden we niet echt bij onze vergaderingen. Taart en drank, als compensatie voor een vrije zaterdagmiddag binnen zitten.”

6. “in Ramallah, met een bruisend uitgaansleven inclusief drank…”

7. “Maar de mensen in Gaza zijn wel in staat overal een feestje van te maken, en dat ook nog zonder drank.”

8. “Je moet toch iets als je geen drank hebt.”

9. “Het zal leeg worden in de flat. En de drank is ook al op.”

10. “Daarna in de kroeg, drank tegen de waterkou en de herinneringen.”

11. “Daar namen we maar een extra drankje op.”

Need I say more?

Reageer!

