SP weblogs beerput van belediging, racisme en bedreigingen

Dat de SP censureert op haar weblogs wordt nog steeds ontkend of doodgezwegen. Apologeten stellen echter dat alleen de onfatsoenlijke en off-topic reacties worden verwijderd. Natuurlijk zijn die niet van plan om hier iets te gaan bekijken. Dus is het aardig om eens te laten zien wat de SP webmasters wel kunnen waarderen. Ik beperk me nu even tot een uurtje Jan Marijnissen anders ben ik weken bezig met die vullis.

Mens ga koken, je l#lt uit je nek, je heb echt het IQ van een inlegkruisje.
bekijk

he kan ik lekker wat heksenkutjes likken op die opleiding want dan vind ik alles best!
bekijk

Ik ben absoluut tegen linkse flikkers en lesbo`s die alles beter weten. Ga je moslim vrienden maar vertellen dat je het met een ander wijf doet doet dat zoon een homo is en laat je dochter maar door een Turk achter het raam zetten als jij dat zo fijn vind.
bekijk

Je bent een lul McCarthy wat is dit voor onzinnige vergelijking een feodaal type ben je, leeft nog in 1850 of zo iets.
bekijk

verdonk .verdrongen verdomme opdonderen dat wijf is een dictator in spee
bekijk

Ik zou toch even een second opinion gaan vragen bij een andere dokter want je bent miscchien wel niet meer overspannen maar je bent wel nog steeds knettergek racist xenofobies psychopaat en ontzettend gestoord.
bekijk

STERKTE MET JE ZIEKTE EN IK HOOP DAT IEMAND JE NOG KAN HELPEN ZO NIET DAN KUN JE ALTIJD BIJ MIJ EEN STUK TOUW OP KOMEN HALEN AFZ JE VRIEND BERT
bekijk *VERWIJDERD* 03.09.07

He jammerjammerlul
Donder op van deze blog met je IQ van een klaphek.
Je hypotheekrenteafterk raak je zowiezo kwijt dus opzouten van deze blog.
bekijk

Mensen hoe zit dat met van Oudenallen ze weet niet eens wie er allemaal minister zijn, en daar moeten wij ons geld voor neertellen voor zo’n stomme trut. Donder dat wijf uit de kamer ze zit er alleen om haar zakken te vullen, laat haar gaan lapdansen bij het molentje in Rotterdam.
bekijk

Heeft niemand een heleboel cyberspace over met een 1kb brandbreedte voor dat ouwe wijf met der gezwijmel..?
bekijk

En dan zie je kleine marokkaanse kereltjes in splinternieuwe merkkleding er met jou tas vandoor gaan en je doet er niks aan. Georganiseerde bendes zijn het en vader en opa doen er gewoon aan mee.
bekijk

want ik heb inderdaad heel veel zin gekregen om je even lekker in mekaar te timmeren, maar ik heb even met mijn buren overlegt en we zijn van mening dat jij beter niet naar de Jordaan kan komen want het is hier een nette buurt en dat willen we graag zo houden ,maar als jij je adres achterlaat willen mijn zoons heel graag even bij je langs komen om ijn standpunt duidlijk te maken.
bekijk

De eenige manier om haat te bestrijden is met meer HAAT!!!!!
bekijk

Jij bent een echte Tokkie en daarom woon je waar je woont n.l. tussen de rest van de Tokkie’s !!
Jij bent racist en verder heb ik niets met je te bespreken wel blijf ik natuurlijk met onzin op jouw vieze smerige praatjes reageren ,wat fatsoensnormen aangaat heb jij blijkbaar helemaal geen last van grenzen meneer Tokkie de racist !!!!
Ik hoop dan ook van harte dat een van jouw buitenlandse buren zo onbeschoft zal zijn om jou eens een keertje goed in elkaar timmeren maar dan ook écht goed en lekker hard !!!
Jij verdient namelijk niet anders dan een goed pak op je flikker, door mensen als jij hebben wij hier nu een “integratie” probleem !!!
bekijk

En als uitsmijter deze uitbarsting van ‘emotie’:

SS marschiert, die Strasze frei!
Die Sturmkolonnen stehen!
Sie werden aus der Tyrannei
Den Weg zur Freiheit gehen.
Drum auf bereit zum letzten Stosz!
Wie’s unsere Väter waren!
Der Tod sei unser Kampfgenosz!
Wir sind die scharzen Scharen.
bekijk

Laat u zich dus geen oor aannaaien over het ‘modereren’ op de SP weblogs. En is af te vragen wat precies het belang van de SP is om deze vuiligheid te laten staan.

Reageer!

