Aardje naar haar vaartje

Er hadden twee mensen klachten over mij op het weblog van Lilian Marijnissen. Mijn toon beviel hen niet, en ik neem aan mijn (nogal linkse) mening ook niet. Twee personen die zich daar vaak manifesteren met griezelige ideeën, maar nog meer met oneliners om iemand persoonlijk aan te vallen. En ja, daar zeg ik dan wat van, want ik laat me de mond niet snoeren.

“verknipt”

Reactie 4: een reactie op (een link naar) mijn weblog
Reactie 5: mijn verdediging, maar die is verwijderd.

SP Transparant taboe

Deze reactie is verwijderd – en was toch geheel on topic.

Lilian is niet thuis…

Beiden zijn verwijderd. Ik had gedacht dat het meiske nog wel enig fatsoen kon opbrengen om even een mailtje te sturen. Maar helaas, verkeerd opgevoed misschien, wie zal het zeggen.

Reageer!

