Regeren met het CDA

Enkele reacties van SP-achterbanners (voor zover niet verwijderd) die nog wel zelfstandig durven na te denken op het bericht van Marijnissen dat hij regeren met het CDA niet uitsluit. Hij sluit overigens geen enkele partij uit, behalve de VVD en de LPF. Er is dus weer hoop voor Geert Wilders!

Hoe KUN je er maar overdenken om met zo’n hypocriet stelletje in zee te gaan ! ALs ik Verhagen zie, de Geus, Balkenende, Donner, het is toch zum Kotzen.
Reactie van willems — dinsdag 11 juli 2006 @ 11.58

Regeren met een bazenpartij als het CDA kan niets dan ellende opleveren. Dat hebben we nu, in de geschiedenis van parlementair links, toch wel vaak genoeg gezien?
Reactie van Hiram — dinsdag 11 juli 2006 @ 12.26

Het succes stijgt je naar de kop, Jan.
Reactie van HS — dinsdag 11 juli 2006 @ 13.00

Waar je mee omgaat word je mee besmet
Reactie van skinny — dinsdag 11 juli 2006 @ 13.00

Jij denkt dat een coalitie met die en die wel kan. Maar wat willen wij als kiezers, daar vraag je niet naar………….
Reactie van Paula Buisman — dinsdag 11 juli 2006 @ 13.13

Dom, dom, dom.
Zie je wel dat je met de SP kunt regeren? Zal de teneur zijn van de komende vier jaar. En de SP kan dan eindelijk eens zijn schuld inlossen die zij bij haar kiezers heeft.(Als ze ten minste niet zo achterlijk gaan doen als D66)
Reactie van Don.Q — dinsdag 11 juli 2006 @ 13.35

Ik ben moe,op en uitgeput.Het zoet bleek zoetzuur.Nogmaals:ik ben SP lid,maar wens mezelf niet nogmaals cda toe.
Reactie van W.Venema — dinsdag 11 juli 2006 @

Nu mag blijkbaar het CDA wel meedoen. Pure hypocricie. Durf dan voet bij stuk te houden en het christelijk rechtse CDA compleet uit te sluiten.
Nog erger is dat jullie in dit artikel geen eens weergeven dat Marijnissen dolgraag minister van Justitie of Sociale Zaken wil worden. Als Jan Marijnissen nu al zulke machtsvraagstukken gaat behandelen, dan is voor mij alle respect voor deze uitstekende oppositiepartij en grootspreker Marijnissen weg.
Ik denk dat nu ook de SP een blunder van formaat rijker is. In navolging van Verdonk zullen we maar zeggen.
Reactie van Gert Waterink — dinsdag 11 juli 2006 @

MIJN STEM GAAT NIET NAAR EEN PARTIJ DIE MET CDA OF VVD SAMENWERKT!
Dus van de SP wil ik graag een snel antwoord. Het kost immers tijd om een kiesclub (de andere optie) op te zetten die zich NIET door het rechtse tuig laat inpakken!
Reactie van Jan Nijman — dinsdag 11 juli 2006 @ 14.00

wat nou regeren met cda ???
die balke ellende van de balkebende maffia komt echt niet weer aan de macht over mn lijk .
Reactie van Rob — dinsdag 11 juli 2006 @ 14.10

Volgens mij kun je met deze voorbarige uitspraken wel eens veel passeren.Wie zichzelf op een voetstuk
plaatst Jan,zal velen zien passeren.
Reactie van Ben — dinsdag 11 juli 2006 @ 14.31

ik geloof dat de SP aardig de weg kwijt is,SP samen met CDA en waarschijnlijk PVDA ,dat houd geen jaar stand,de SP zal door CDA en PVDA volledig op de achtergrond gedrukt worden,ik geef de SP het voordeel van de twijfel en zal zeer zeker op de SP stemmen,maar ik ben bang dat het de laatste keer wordt dat ik ga stemmen.
Reactie van peter — dinsdag 11 juli 2006 @ 14.38

Alsjeblieft niet met de CDA, de ultieme anti-alleenstaanden partij!
Reactie van doccie — dinsdag 11 juli 2006 @ 14.47

Wat een onvoorstelbare kolder!
Jan ziet de bui al hangen; de huidige regering krijgt de kans om te bewijzen dat drie jaar beleid z´n vruchten gaat afwerpen. Dat gaat stemmen kosten. Dus dan maar even de principes loslaten en de deur open zetten.
Reactie van Belfi — dinsdag 11 juli 2006 @ 15.19

Jan, mooi verhaal, maar ik blijf bij mijn mening: JEZUS, JAN, het CEE DEE AA ??
Met Balkenende, De Geus en die Uriah Heep van een Verhagen? ALSJEBLIEFT zeg!! Als jullie dat doen stem ik PvdA of GroenLinks.
Reactie van L.M. Lembeck — dinsdag 11 juli 2006 @ 15.20

Echt voor mij valt een ik dacht stevig fundament onder mijn SP-stem weg, ik kan het niet helpen.
Misschien moet ik toch maar op Rouvoet gaan stemmen voor mij de meest zuivere politicus momenteel.
Reactie van Henny — dinsdag 11 juli 2006 @ 15.32

Ik vind het nogal wat: eerst het CDA compleet afkraken en vervolgens met diezelfde partij willen regeren. Ik voel me een beetje bekocht.
Reactie van Wim — dinsdag 11 juli 2006 @ 15.55

Mensen in mijn wijk lachen erom en vragen of ik al mij SP lidmaatschap opgezegd heb.
Het is gewoon een geweldige blunder.
Reactie van Charles — dinsdag 11 juli 2006 @ 16.03

Dit is pas echt hypocriet te noemen!! Eerst het CDA 3 jaar lang afkraken op het beleid en dan ineens een coalitie niet uitsluiten. En nog arrogant zijn ook door te stellen dat het CDA moet veranderen hahaha

En ik dacht toch echt dat het om de ideologie ging.
Reactie van H.L. Brugman — dinsdag 11 juli 2006 @

Ik snap er niets van!
Eerst demonstreren tegen de oorlog in Irak, Afghanistan en mogelijk Iran en dan met het CDA in 1 kabinet, die willen daar gewoon blijven!
SP je begint op de sociaaldemocratie te lijken van voor WO1, eerst zeggen geen oorlog en dan oorlogvoeren!
Reactie van Kor — dinsdag 11 juli 2006 @ 18.33

Dit gaat ongelovelijk de foute kant op. Je maakt mijn geloof in de SP kapot, juist omdat ik me afkeer van confessionele zaken ben ik bij de SP, ik kan dit huigelige smerige gehandel niet begrijpen.
Reactie van Ritchie Veldhuijzen — dinsdag 11 juli 2006 @ 19.18

Zelf heb ik in dit topic wel 4 (nette) reacties geplaatst maar die zijn allemaal verwijderd.

Reageer!

